ET MEDLEMSSYSTEM FOR ALLE
Fleksibelt og intuitivt medlemssystem
Vores medlemssystem, Member365 er baseret på
Microsoft Dynamics Business Central. Vi kan derfor tilbyde en komplet løsning, som kan tilpasses alle typer medlemsorganisationer. Foreninger, virksomheder, klubber, organisationer. Kort sagt; alle, som bare gerne vil have én
løsning til det hele.
Én løsning, som bare virker – helt uden bøvl og besvær – og samtidig giver verdens bedste overblik.
Du kan se om medlemmerne har betalt kontingent
Du kan lynhurtigt få et overblik over din økonomi
Du kan nemt sende sms eller e-mail til dine medlemmer
Du kan sende medlemsblade eller invitere til events
Du slipper for at holde styr på alt i tonsvis af Excelark
Du får et meget brugervenligt og intuitivt system.
Alt det vigtige
samlet på ét sted
Få verdens bedste overblik samtidig med at du sparer tid på unødvendig administration.
Du får det hele og mere til med vores smarte medlemssystem.
Hvem kan bruge vores medlemssystem?
Det korte svar er – Alle. Altså stort set alle typer organisationer og foreninger, som har medlemmer.
Det kan f.eks. være:
– Fagforeninger
– Brancheorganisationer
– Interesseorganisationer
– Idrætsforeninger & sportsklubber
Netop fordi vores medlemssystem er baseret på Microsoft Dynamics Business Central, har det næsten ingen begrænsninger. Det vil nemt kunne integreres med alle relevante Microsoft apps, lige som et væld af andre applikationer vil kunne kobles på.
Med vores medlemssystem kan du slippe bekymringerne
Med Member365 får du styr på mail- og adresselisten, indmeldelser, udmeldelser, opsætning og redigering af medlemskaber og meget andet.
Løsningen giver dig mulighed for regnskabshåndtering, opsætning af PBS, periodiske opkrævninger, indlæsning af indbetalinger og mange andre bogholdermæssige opgaver.
Medlemsløsningen kan effektivt hjælpe dig med at holde styr på dine aftaler og invitationer samt sørge for at f.eks. medlemsblade og velkomstpakker bliver sendt til tiden.
Kan integreres med det meste
Fordi medlemsystemet er bygget på Microsoft Dynamics Business Central, findes der et væld af integrationer du kan bruge, for at få det maksimale ud af din løsning. Faktisk kan alle dine Microsoft applikationer kobles på, ligesom du f.eks. kan bruge X-in – Automatisk Fakturaflow til at automatisere din fakturering og Nets til at håndtere betalinger og opkrævninger.
Er du blevet nysgerrig?
Vil du gerne høre mere vores smarte medlemsløsning og hvordan den også kan hjælpe dig med at spare tid og penge og – oven i hatten – få et meget bedre overblik over din organisation? Så kontakt os endelig.