xbizz

Fremtiden er digital – Men hvad gør vi lige nu?

De fleste virksomheder kan med små ændringer i deres økonomisystemer udnytte deres løsning meget bedre! 

De fleste tror nemlig, at helt ”nyt” software kun effektiviserer den samlede løsning. Men med xbizz bliver det muligt at give helt nyt liv til det økonomisystem, I har i jeres virksomhed. X-Link A/S og vores partnere har igennem en årrække udviklet en avanceret bilagsplatform – og denne platform er nu klar til brug af revisorer og bogholderivirksomheder. Teknologien bag har været brugt af private- og offentlige virksomheder i over 10 år og er med andre ord yderst gennemtestet. 

Løsningen er udviklet som et add-on til jeres nuværende bogholderisoftware, og indeholder alt det I har brug for. 

Løsningen indeholder:

Bilagshåndtering, arkivering, OCRscanning, CVRvalidering, autokontering og et brandet app til indrapportering af bilag. 

Med Office 365 kan Planner og Flow bygges ovenpå. Gør I det, har mulighed for at automatisere gentagende arbejdsprocedurer – for på den måde at effektivisere kontorets arbejdsgange yderligere.  

I får med løsningen med andre ord mulighed for at få jeres egne ”kontorrobotter”.

Autokontering

Bilagene, som sendes ind via app eller mail, OCR-scannes og CVR-valideres. Autokontering sker på baggrund af tidligere konteringer sammenholdt med CVR-nummer.

Simpel løsning til dine kunder

Løsningen er hurtig at implementere og integrere med de mest gængse bogføringssystemer. Se hvilke her.

Effektivisering

Det elektroniske bilags-flow giver mange muligheder for at effektivisere arbejdsgangene i erhvervsserviceafdelingen.

Automatisering

Mange revisions- og bogholderivirksomheder har et kæmpe uudnyttet digitalt potentiale i deres nuværende løsning.

Kom i kontakt med os! – Udfyld formularen nedenfor, eller ring til os på tlf. 7025 1525