NAV/Dynamics 365 konsulent

Ønsker du, at være en del af en mindre organisation med kort vej fra idé til handling?

Hos X-link A/S er vi specialister i at samarbejde med små og mellemstore virksomheder og med fokus på hele virksomhedens forretningsstruktur således, at den er understøttet af de rigtige IT-løsninger. Grundet stor efterspørgsel på implementering af NAV / Dynamics 365 løsninger ønsker vi at udvide vores ERP-team med en konsulent, der har erfaring med implementering af ERP-løsninger. Derfor søger vi en dygtig NAV-konsulent.

Du er i stand til at udføre dit arbejde med stor selvstændighed, ansvarsbevidsthed og du besidder evnen til at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø.

Dine arbejdsområder

Som ERP-konsulent hos x-link vil dine opgaver eksempelvis omfatte løsningsdesign, implementering og dokumentation, sparring med kunden i forhold til at skabe værdi gennem rådgivning og teknologi samt deltagelse i pre-sales aktiviteter.

Din profil

Du har kompetencer og teknisk erfaring inden for flere af følgende områder:

• Du har flere års erfaring med NAV
• Har erfaring med implementering af NAV
• Har erfaring med konvertering af C5 og NAV
• Stor forståelse for ERP systemers opbygning og virkemåde
• Eventuelt kendskab til Office 365, Power BI og Azure services

Du må gerne være Microsoft certificeret, men det er ikke et krav.

Du har derudover personlige kvalifikationer, der matcher følgende:

• Du er udadvendt og kan samarbejde med kollegaer og kunder
• Du er struktureret, løsningsorienteret og kan planlægge din tid, selv på hektiske dage
• Du er selvstændig, kreativ og ansvarsbevidst.
• Du har et godt humør, og er god til at kommunikere
• Du har stor forretningsforståelse
• Du trives med kundekontakt
• Besidder en relevant IT-uddannelse
• Er serviceminded og initiativrig
• Du behersker dansk og engelsk på professionelt niveau

Vi tilbyder

• Et spændende og alsidigt job – hvor du selv er med til at sætte dagsordenen
• En udfordrende stilling i en virksomhed med stor vækst
• Dygtige og engagerede kollegaer og et godt arbejdsmiljø
• Muligheden for faglig og personlig udvikling i en virksomhed med en klar formuleret målsætning
• Fleksible arbejdsforhold, frokostordning, samt andre medarbejdergoder herunder en attraktiv gage, der forhandles på et individuelt niveau afhængig af faglige og personlige kvalifikationer

Hvem er vi

Med kontor i Odder, Østjylland, har X-link A/S siden 1997 leveret solide og kundespecifikke IT-løsninger til små- og mellemstore virksomheder i hele landet. Vi er certificeret Microsoft partner og leverandør af Microsoft Business Solutions, og det er vores klare overbevisning, at IT-systemer skal være tilpasset den aktuelle brugers behov. Vi sætter derfor en ære i konstant at have slutbrugeren i fokus, når vi udarbejder og formidler IT til vores kunder. Derudover er vi hos X-link meget omstillingsparate og kan hurtigt følge nye markedstrends i branchen. Derfor er hverdagen i X-link aldrig kedelig.

Ansøgning

Tiltrædelse: snarest – dog venter vi gerne på den rette person
Ansøgningsfrist: Ingen – men send din ansøgning til Ulrik Knudsen job@xli.dk
Har du spørgsmål til stillingen og/eller virksomheden, er du mere end velkommen til at kontakte CEO Ulrik Knudsen på tlf.: 2177 7724