Dynamics 365 Business Central – Det nye NAV

Dynamics 365 Business Central er navnet på den fremtidige generation af Dynamics NAV. Her slippes der for dyre opgraderingsprojekter. Løsningen kan afvikles lokalt fra egen server eller via Microsofts cloud. Man får den nyeste teknologi til rådighed, og er forandringsparat, når din virksomheds udvikling kræver det. Business Central forbinder data på tværs af regnskabs-, salgs-, indkøbs-, lager- og kundeinteraktioner. På den måde hjælper din ERP-løsning, med at effektivisere driften, og samtidigt indeholder den BI-funktioner, som måler den økonomiske præstation i realtid, og giver dig det komplette overblik.

 

Det samme som NAV – bare bedre


I bund og grund er det stort set samme løsning som Microsoft Dynamics NAV, og Business Central har de samme kendte funktioner. Derfor er det også yderst relevant at overveje Business Central, hvis man står over for en snarlig opgradering af NAV eller C5.

Dynamics over nettet

Dynamics 365 Business Central kan tilgås via en browser. Det betyder, at løsningen kan afvikles alle enheder og platforme, og den mobile version understøtter alle brugere på tværs af Windows-, Android- eller IOS-enheder. Derfor er det ikke nødvendigt at anskaffe en server, og afregningen af Business Central sker gennem et brugerbaseret månedligt abonnement.

Løbende opdateringer

Hvis du afvikler Business Central cloud-versionen, får du løbende opdateringer i stedet for årlige versionsopdateringer. Det betyder, at du ikke længere skal arbejde i et ERP-system, der ikke har det nyeste teknologi.

Skræddersyede tilretninger

Business Central kan tilpasses dine behov, men frem for at ændre på grundløsningen, bliver tilretningerne gemt som tilføjelser i en fil. En anden måde hvorpå du kan tilføje funktionalitet til standardløsningen, er ved at tilføje apps via Microsoft App Source.